KudoZ home » English to Polish » Other

spring temple trimmer

Polish translation: trymer do golenia skroni automatycznie dostosowujący się do kształtu głowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:spring temple trimmer
Polish translation:trymer do golenia skroni automatycznie dostosowujący się do kształtu głowy
Entered by: morij

19:01 Feb 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / hair trimmer type
English term or phrase: spring temple trimmer
To jest z wykazu cech nowej, absolutnie rewolucyjnej ;o) akumulatorowej golarki 3-głowicowej. W całości idzie tak:

Rechargeable 3 head shaver
- rechargeable 3 head shaver
- new type spring temple trimmer
- new type 3 bit stainless net cutter
- High strength stainless steel 6 blade cutter bit

Golarka jest w4-elementowym zestawie, w którym jest już trymer/przycinarka do baczków.

Co to za zwierz ten 'spring temple trimmer'? Rozumiem, że to jakiś 'temple trimmer' ze sprężyną. Ale do czego ten 'temple trimmer'? Do skroni??? Niestety ta fraza w Guglu występuje tylko w podobnych zestawieniach cech -- na stronach chińskich i indyjskich głównie.

Dodam, że ogólnie tekst sprawia wrażenie b. natywnego. Nie widzę w nim żadnych niezręczności słownikowych/składniowych itp.
Maciek Drobka
Poland
trymer do golenia skroni automatycznie dostosowujący się do kształtu twarzy
Explanation:
widzę, że kreatywność się ceni, więc moja propozycja wydaje się sensowna :)
chyba nie da się krócej :o

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-19 21:03:57 GMT)
--------------------------------------------------

może głowy zamiast twarzy ;)
Selected response from:

morij
Poland
Grading comment
Kierunek podobny jak w mojej ostatecznej wersji, która poszła do klienta.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1trymer do golenia skroni automatycznie dostosowujący się do kształtu twarzymorij
2 -1sprężysty trymer do głowy
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 14





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
sprężysty trymer do głowy


Explanation:
dobra, jak napisałem, to i wyślę. nie wiem, boków głowy, baków,

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Agnieszka Hayward: Poza tym, że to koszmarek językowy, to kompletnie nie wiadomo, o co chodzi ;-)
24 mins
  -> bardzo mi przyjemnie. Po ang. też nie wiadomo. Czasem jedna odpowiedz pociąga za sobą drugą, bardziej celną. Też nie rozumiem 100% Twojej powyższszej sentencji :-)

neutral  TLUMACZ77: hehehe duża "piątka" za kreatywność andrew:)
30 mins
  -> right. Trying. Only left with one point, so long I don't get a negative score, no worries!

neutral  morij: sprężysty czyli prawie jak al dente :)
1 hr
  -> :-) almost.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
trymer do golenia skroni automatycznie dostosowujący się do kształtu twarzy


Explanation:
widzę, że kreatywność się ceni, więc moja propozycja wydaje się sensowna :)
chyba nie da się krócej :o

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-19 21:03:57 GMT)
--------------------------------------------------

może głowy zamiast twarzy ;)

morij
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Kierunek podobny jak w mojej ostatecznej wersji, która poszła do klienta.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrew Stanleyson: czyli goli skronie a przybiera kształt twarzy, Jezusmaryja, gdzie ta technika zaszła :-) Dam Ci agree.
4 mins
  -> dzięki :)