KudoZ home » English to Polish » Other

foam concentration pump

Polish translation: pompa do środka pianotwóczego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:foam concentration pump
Polish translation:pompa do środka pianotwóczego
Entered by: monico

08:51 Feb 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / BHP
English term or phrase: foam concentration pump
"Inspect the operation of the foam concentration pump"
Inne zdanie z tego tekstu: Systemy pianowe muszą być sprawdzane raz w miesiącu/ kwartał i testowane raz w roku
monico
Poland
pompa do środka pianotwóczego
Explanation:
"foam concentrate","koncentrat pianotwórczy; środek pianotwórczy" "foam extinguishing agent","pianotwórczy środek gaśniczy" ...
wiki.strazak.pl/slownik-pozarniczy - 43k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3pompa do środka pianotwóczegoA.G.
3pompa sprężająca pianę
Andrew Stanleyson


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pompa sprężająca pianę


Explanation:
I think

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: obawiam się, że taki termin nie ma technicznego sensu. Podejrzewam, że pytaczka pisze o wytwarzaniu piany do celów gaśniczych, ale chyba wstyd jej przyznać się do tego ;-) //Piany się nie spręża, pianę się wytwarza z koncentratu/środka pianotwórczego.
13 mins
  -> też sądzę, że gaśniczych, więc sądziłem, że to pompa napełniająca gaśnice sprężoną pianą

neutral  Polangmar: Andrew, not too much trigger-happiness?:))
16 hrs
  -> :-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
pompa do środka pianotwóczego


Explanation:
"foam concentrate","koncentrat pianotwórczy; środek pianotwórczy" "foam extinguishing agent","pianotwórczy środek gaśniczy" ...
wiki.strazak.pl/slownik-pozarniczy - 43k - Kopia - Podobne strony

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 352
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: właśnie
20 mins
  -> dziękuję

agree  petrolhead
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Polangmar
15 hrs
  -> dziękuję