KudoZ home » English to Polish » Other

cutting sheet

Polish translation: szablon


12:39 Feb 20, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: cutting sheet
Mam takie zdanie:
When working from cuttings sheet, work sheets or drawings these should be kept in your folder or on a clipboard.
Kontekstu za dużo nie mam, bo tłumaczę ogłoszenie dla pracowników jakiegoś warsztatu. Wydaje mi się ze jest to tartak, albo zakład zajmujący się obróbka drewna.
magdalena2000
Spain
Polish translation:szablon
Explanation:
chodzi prawdopodobnie o pliki z rozrysowanymi cięciami, które wykorzystywane są do komputerowego wycinania kształtów z płyt
Selected response from:

whole grain
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3szablon
whole grain
2blat do cięcia
Edyta Sawin


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szablon


Explanation:
chodzi prawdopodobnie o pliki z rozrysowanymi cięciami, które wykorzystywane są do komputerowego wycinania kształtów z płyt

whole grain
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 182
Grading comment
Dziękuję :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
blat do cięcia


Explanation:
może blat roboczy do cięcia
http://www.ikea.com/ms/pl_PL/complete_kitchen_guide/kitchen_...
not 100% sure.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-20 14:33:21 GMT)
--------------------------------------------------

I see - CUTTINGS - forma, wzór, szablon too.

Edyta Sawin
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63
Notes to answerer
Asker: Raczej o blat do cięcia nie chodzi bo później pisze, że po skorzystaniu z cutting sheet, work sheet należy je donieść do biura. Ale dzięki za pomysł!