KudoZ home » English to Polish » Other

work practices

Polish translation: praktyki/czynności robocze


20:01 Feb 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / safety data sheet
English term or phrase: work practices
Z karty charakterystyki

Equipment and work practices used to collect, transfer and store spilled product must meet the requirements of legislation...

Czy można to przetłumaczyć jako: środki ochrony osobistej w pracy?
Kasiunia
Polish translation:praktyki/czynności robocze
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4praktyki/czynności robocze
Adam Lankamer
4stosowane w praktyce sposoby metody/sposobyPolangmar
3zasady pracy przy ...xxxSaszka Plach


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
praktyki/czynności robocze


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345
Grading comment
Dziękuję

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stosowane w praktyce sposoby metody/sposoby


Explanation:
Jednak w zdaniu nie ma potrzeby powtarzania "stosowane":
work practices used to collect - stosowane w praktyce sposoby metody/sposoby zbierania

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 694

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zasady pracy przy ...


Explanation:
ja proponuje tak

xxxSaszka Plach
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian