KudoZ home » English to Polish » Other

phantom black pearl effect

Polish translation: czarny fantom perłowy/czarny perłowy Phantom (Black)


15:48 Mar 10, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: phantom black pearl effect
to też kolor samochodu
annka1
Polish translation:czarny fantom perłowy/czarny perłowy Phantom (Black)
Explanation:
M.in. Audi ma taki kolor. I ich polski przedstawiciel nie tłumaczy nazwy tego koloru (innych też nie) - jest napisane "czarny Phantom". Więcej kolorów na stronie http://www.audi.pl/ - zakładka "Konfigurator" :-)

M
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
Dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4czarny fantom perłowy/czarny perłowy Phantom (Black)
maciejm
2przydymiona czarna perła
allp


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przydymiona czarna perła


Explanation:
licentia poetica :)

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 257

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czarny fantom perłowy/czarny perłowy Phantom (Black)


Explanation:
M.in. Audi ma taki kolor. I ich polski przedstawiciel nie tłumaczy nazwy tego koloru (innych też nie) - jest napisane "czarny Phantom". Więcej kolorów na stronie http://www.audi.pl/ - zakładka "Konfigurator" :-)

M


    moto.gratka.pl/tresc/audi-czarny-fantom-z-efektem-perly-4-2-8192987.html?w=47667c1aa060e90a&s=1 - 25k
maciejm
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 128
Grading comment
Dziękuję :)