KudoZ home » English to Polish » Other

beaver

Polish translation: osłona


08:51 Mar 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: beaver
Umowa - pisali albo Polacy albo Chińczycy

Buyer shall equip the workers with overalls, shoes, masks, glasses, helmets and ***beavers*** on the cuff.

Pracownicy to spawacze i monterzy.

Co autor miał na myśli ? :)
ZenonStyczyrz
Polish translation:osłona
Explanation:
najprawdopodobniej chodzi o osłonę z tworzywa na całą twarz, beaver to (m.in.) przyłbica hełmu (visor)

hth

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-03-11 09:12:38 GMT)
--------------------------------------------------

teraz patrzę, że na to mówią przyłbica
Przy spawaniu łukiem elektycznym lub elektrożłobieniu, cięciu tlenem lub strumieniem plazmy używa się przede wszystkim przyłbic spawalniczych, ...
www.ciop.pl/1384.html

przyłbice spawalnicze automatyczne Optrel OSE, Przyłbice spawalnicze asortymentu OSE zostały zaprojektowane dla zawodowych spawaczy poszukujących ...
www.polwex.pl/optrel_ose.html
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przyłbica (spawalnicza)
leff
3 +1osłonaMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
osłona


Explanation:
najprawdopodobniej chodzi o osłonę z tworzywa na całą twarz, beaver to (m.in.) przyłbica hełmu (visor)

hth

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-03-11 09:12:38 GMT)
--------------------------------------------------

teraz patrzę, że na to mówią przyłbica
Przy spawaniu łukiem elektycznym lub elektrożłobieniu, cięciu tlenem lub strumieniem plazmy używa się przede wszystkim przyłbic spawalniczych, ...
www.ciop.pl/1384.html

przyłbice spawalnicze automatyczne Optrel OSE, Przyłbice spawalnicze asortymentu OSE zostały zaprojektowane dla zawodowych spawaczy poszukujących ...
www.polwex.pl/optrel_ose.html


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: ano dokładnie tak - przyłbica
18 mins
  -> dzięki

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przyłbica (spawalnicza)


Explanation:
taka, jak np. tu:
http://www.ebhp.pl/katalog2.html?kaId=288

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 331

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik
11 mins