KudoZ home » English to Polish » Other

Fluidized hopper

Polish translation: zbiornik fluidyzacyjny


19:08 Mar 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / Powder coating technology
English term or phrase: Fluidized hopper
Występuje w broszurze marketingowej nowego systemu do ręcznego malowania proszkowego.

Jest to jeden z dwóch dostępnych rodzajów zasobników na proszek do malowania. (Drugi to 'vibratory box feeder'.) Dostępny w pojemnościach 11, 23 i 36 kg.

Przy malowaniu proszkowym jest coś takiego jak fluidyzacja/upłynnienie proszku, ale jako to połączyć z tym terminem, to nie wiem.
Maciek Drobka
Poland
Polish translation:zbiornik fluidyzacyjny
Explanation:
Myślałem jeszcze o zbiorniku ze złożem fluidyzacyjnym ale chyba to pierwsze będzie bardziej pasować.

Skoro jest piec fluidyzacyjny (fluidized solids furnace) to może pójść tym tropem?

WNT

--------------------------------------------------
Note added at   19 godz. (2008-03-12 14:22:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję
Selected response from:

vitkas
Grading comment
Pierwszemu odpowiadającemu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zasobnik fliudizacyjny
PanPeter
2zbiornik fluidyzacyjnyvitkas


Discussion entries: 2





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fluidized hopper
zasobnik fliudizacyjny


Explanation:
tak bym to nazwał

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2008-03-11 20:00:19 GMT)
--------------------------------------------------

fliudizacyjny oczywiście łeb w łeb

--------------------------------------------------
Note added at 53 mins (2008-03-11 20:01:46 GMT)
--------------------------------------------------

no co do cholery jedno typo za drugim, chyba trzeba si napić kielicha; fluidizacyjny - udało się

PanPeter
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 48

50 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
fluidized hopper
zbiornik fluidyzacyjny


Explanation:
Myślałem jeszcze o zbiorniku ze złożem fluidyzacyjnym ale chyba to pierwsze będzie bardziej pasować.

Skoro jest piec fluidyzacyjny (fluidized solids furnace) to może pójść tym tropem?

WNT

--------------------------------------------------
Note added at   19 godz. (2008-03-12 14:22:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję

vitkas
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Pierwszemu odpowiadającemu.