KudoZ home » English to Polish » Other

balance owing on prearrangement

Polish translation: suma pozostała do zapłacenia, zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:balance owing on prearrangement
Polish translation:suma pozostała do zapłacenia, zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami
Entered by: bartek

08:02 Aug 9, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: balance owing on prearrangement
Funeral Home
Invoice
Total Srvices and merchamdise 9764.53
Application of Trust Funds:-4226,50
Balance owing on prearrangement 5538.03
Magda1
suma pozostała do zapłacenia, zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami
Explanation:
może ktoś wymyśli coś krótszego?
Selected response from:

bartek
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1kwota do zapłaty zgodnie z ustaleniemamat
4suma pozostała do zapłacenia, zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami
bartek


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suma pozostała do zapłacenia, zgodnie z wcześniejszymi uzgodnieniami


Explanation:
może ktoś wymyśli coś krótszego?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
kwota do zapłaty zgodnie z ustaleniem


Explanation:
propozycja sformuowania

amat
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 869

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Krankowski: SALDO do zaplaty zgodnie z ustaleniami
11 mins