KudoZ home » English to Polish » Other

art accessory

Polish translation: automatyczny panel maskujący


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:art accessory
Polish translation:automatyczny panel maskujący
Entered by: Agnieszka Hamann

19:07 Mar 31, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / video accessory
English term or phrase: art accessory
A pełna nazwa: Automated Art Accessory

Coś takiego jak tu: http://www.chiefmfg.com/productdetail.aspx?AccessoryID=856

Rozumiem, jak działa, ale nie wiem, jak zgrabnie i celnie nazwać.

To jest konkurs piękności -- co mi się spodoba najbardziej, to wybiorę. Chyba że jest już na to uzusem uświęcona nazwa...
Maciek Drobka
Poland
przedmioty sztuki użytkowej
Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-03-31 20:55:54 GMT)
--------------------------------------------------

automatyczny panel maskujący

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-03-31 20:56:26 GMT)
--------------------------------------------------

ozdobny zautomatyzowany panel maskujący
Selected response from:

Agnieszka Hamann
Poland
Grading comment
Tak poszło do klienta i tu przyznaję punkty, choć propozycja Doroty jest równie dobra. Gdyby można było dzielić punkty...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1automatyczna osłona dekoracyjna
Dorota Nowakówna
3przedmioty sztuki użytkowej
Agnieszka Hamann


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przedmioty sztuki użytkowej


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-03-31 20:55:54 GMT)
--------------------------------------------------

automatyczny panel maskujący

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-03-31 20:56:26 GMT)
--------------------------------------------------

ozdobny zautomatyzowany panel maskujący

Agnieszka Hamann
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Tak poszło do klienta i tu przyznaję punkty, choć propozycja Doroty jest równie dobra. Gdyby można było dzielić punkty...
Notes to answerer
Asker: Trochę nie bardzo to brzmi jako techniczna nazwa urządzenia. Jak wynika z opisu w podanym linku, zasłania toto ekran/płaski telewizor, gdy nie jest używany.


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
automatyczna osłona dekoracyjna


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at   2 godz. (2008-03-31 22:06:07 GMT)
--------------------------------------------------

dekoracyjna osłona ekranu

Dorota Nowakówna
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kinga Palczewska: albo: automatyczna osłona dekoracyjna ekranu
33 mins
  -> dzięki