KudoZ home » English to Polish » Other

steer pivot-point

Polish translation: punkt skrętu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: steer pivot-point
Polish translation:punkt skrętu
Entered by: magdalena2000

07:54 Apr 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / wózki widłowe
English term or phrase: steer pivot-point
W takim pytaniu. Pewnie jest na to jakies fachowe określenie.

6. What is the steer pivot-point for the Bendi?

a. The front wheels.
b. The central pivot point.
c. The rear wheels.

Bardzo dziękuję za pomoc!
magdalena2000
Spain
punkt obrotu steru/kierownicy
Explanation:
domniemam ze Bendi to wozek widlowy, sadzac po zdjeciach poprawna bedzie odpowiedz b :-)
Selected response from:

Kamil Tylutki
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przegub skrętuA.G.
4punkt obrotu steru/kierownicy
Kamil Tylutki


Discussion entries: 4





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
punkt obrotu steru/kierownicy


Explanation:
domniemam ze Bendi to wozek widlowy, sadzac po zdjeciach poprawna bedzie odpowiedz b :-)

Kamil Tylutki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziekuje!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A.G.: co ma punkt obrotu kierownicy do własności ruchowych wózka?//chodzi własnie o ten punkt, a nie o oś obrotu kierownicy
4 days
  -> Pytanie jest tylko o ten punkt, wiec nie wiem do czego te własności ruchowe. Moze to pytanie do pytającego?

2 days13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przegub skrętu


Explanation:
Przegub skrętu ładowarki został przeniesiony z punktu przed operatorem niemal do ¶rodkowego odcinka maszyny. Dzięki temu zredukowano długo¶ć ładowarki i ...
posbud.com.pl/start/index.php?option=com_

--------------------------------------------------
Note added at 2 days13 hrs (2008-04-06 21:50:55 GMT)
--------------------------------------------------

Rozumiem, ze są to wózki przegubowe i pytanie jest o położenie tego przegubu. Z rysunku wynika, że albo przednia oś, albo b. blisko przedniej osi



A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 352