KudoZ home » English to Polish » Other

top copy

Polish translation: pierwszy egzemplarz


12:19 Apr 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: top copy
Please note that hard copies are issued in triplicate - the top copy is presented to the vehicle owner, the middle copy is retained by the authorised facility and the bottom copyis submitted to vehicle registration unit.
pola220
Polish translation:pierwszy egzemplarz
Explanation:
chodzi pewnie o spięty/klejony plik 3 samokopiujących się egzemplarzy, top to oczywiście ten na górze, czyli pierwszy, choć górnym po polsku bym go nie nazwał ;-)
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4egzemplarz z wierzchu - pierwszy od gory
Andrew Stanleyson
4pierwszy egzemplarz
Adam Lankamer
4pierwszy egzemplarz
Jerzy Matwiejczuk
3oryginał
Jolanta Konowalczyk


Discussion entries: 1





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pierwszy egzemplarz


Explanation:
Ew. oryginał

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 264

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pierwszy egzemplarz


Explanation:
chodzi pewnie o spięty/klejony plik 3 samokopiujących się egzemplarzy, top to oczywiście ten na górze, czyli pierwszy, choć górnym po polsku bym go nie nazwał ;-)

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345
Grading comment
dzieki

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oryginał


Explanation:
hmm - dzisiaj w zasadzie można wydrukować trzy "oryginały"... dawniej, gdy pisano używając kalki był oryginał i dwie/ trzy kopie...
moja propozycja na tę okoliczność to "oryginał" "pierwsza kopia" i "druga kopia"

Jolanta Konowalczyk
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
egzemplarz z wierzchu - pierwszy od gory


Explanation:
moze

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57