KudoZ home » English to Polish » Other

record keeping purposes

Polish translation: cele ewidencyjne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:record keeping purposes
Polish translation:cele ewidencyjne
Entered by: Iza Szczypka

12:35 Apr 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: record keeping purposes
The middle copy is retained by the authorised facility for record keeping purposes while the bottom copy is submitted by the....
pola220
cele ewidencyjne
Explanation:
Niniejszym upoważniam zleceniodawcę do przetwarzania moich danych osobowych - obecnie i w przyszłości - w celach ewidencyjnych, podatkowych i ubezpieczeniowych związanych z realizacją zawartej umowy.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-04-04 13:03:55 GMT)
--------------------------------------------------

No popatrz, Maćku, jak otwierałam okienko, to jeszcze Ciebie tu nie było ... :)
Selected response from:

Iza Szczypka
Spain
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cele ewidencyjne
Maciek Drobka
4cele ewidencyjne
Iza Szczypka
4cele dokumentacyjne/do akt
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cele dokumentacyjne/do akt


Explanation:
o to chodzi mniej więcej

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cele ewidencyjne


Explanation:
Niniejszym upoważniam zleceniodawcę do przetwarzania moich danych osobowych - obecnie i w przyszłości - w celach ewidencyjnych, podatkowych i ubezpieczeniowych związanych z realizacją zawartej umowy.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2008-04-04 13:03:55 GMT)
--------------------------------------------------

No popatrz, Maćku, jak otwierałam okienko, to jeszcze Ciebie tu nie było ... :)


    Reference: http://www.dbfos.internetdsl.pl/druki/umowa-zlecenie.pdf
Iza Szczypka
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30
Grading comment
dzieki

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cele ewidencyjne


Explanation:
Inna możliwość.

http://tinyurl.com/6o4zft

ew. do ewidencji

--------------------------------------------------
Note added at 7 days (2008-04-12 09:34:01 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

A pierwszy tej samej odpowiedzi udzielił kto? Napisz, czy to Twoja stała taktyka, to sobie ustawię monitorowanie Twoich pytań i będę powielał odpowiedzi innych.

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 911