KudoZ home » English to Polish » Other

race direction room

Polish translation: pokoj kierownictwa wyscigu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:race direction room
Polish translation:pokoj kierownictwa wyscigu
Entered by: Piotr Kurek

07:24 Aug 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
/ racing
English term or phrase: race direction room
kontekst: wyscigi motocyklowe, na żużlu ale nie tylko...
Piotr Bienkowski
Poland
pokój kierownictwa wy¶cigu
Explanation:
propozycja
pwk
Selected response from:

Piotr Kurek
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2pokój kierownictwa wy¶ciguPiotr Kurek
4pomieszczenie / pokój dyrekcji zawodów
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pomieszczenie / pokój dyrekcji zawodów


Explanation:
Trochę to dziwnie wygląda. Jest to pomieszczenie, w którym przebywa np. Ole Olsen w czasie zawodów i spoglada gospodarskim okiem na przebieg zawodów, meetingu itp. Te sławne nerwowe telefony zawodników po decyzji dyskwalifikujacej do Ole Olsena (np.) docierają do tego własnie pomieszczenia.
Wbrew temu, co widać w wersji angielskiej tego pytania, nie chodzi tu o ustalanie kierunku jazdy zawodników, bo jak powiedzial kiedyś D. Śledź, jedzie się tam "prosto - w lewo - prosto - w lewo".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-13 07:44:00 (GMT)
--------------------------------------------------

Zaznaczam, że np. w żużlu jest to \"dyrektor zawodów\" i \"dyrekcja zawodów\" :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
pokój kierownictwa wy¶cigu


Explanation:
propozycja
pwk


    Reference: http://www.pzm.pl/regulaminy/k_5/RAMOWY_GSMP_2002.pdf
Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radek Podolski
4 hrs
  -> dziękuję

agree  Adela Bak
17 hrs
  -> dziękuję