KudoZ home » English to Polish » Other

pit lane

Polish translation: pit lane(zjazd (prowadzący) do boksów)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pit lane
Polish translation:pit lane(zjazd (prowadzący) do boksów)
Entered by: maciejm

19:25 Aug 13, 2002
English to Polish translations [PRO]
/ racing
English term or phrase: pit lane
The signals are listed (distance signs, start lights, red lights around the circuit, _pit-lane exit lights_)

Kontekst: tory do wyścigów motocyklowych

W sł. PWN/Oxford jest pit stop = krótki postój techniczny pojazdu podczas wyścigu
Piotr Bienkowski
Poland
pit lane(zjazd do boksów)
Explanation:
Proponuję tak. Ci, którzy się interesują wiedzą o co chodzi.
M.M.

Wszyscy byli jednak zmuszeni zjechać do boksu. Jednak po chwili cała
stawka zaczęła ustawiać się przy wyjeździe z pit-lane. ...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-13 19:40:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Dodałbym może \"zjazd PROWADZĄCY do boksów\", bo sprawdzając sam \"zjazd\" odkryłem, że wyrażenie to jest używane w znaczeniu nie \"droga\", tylko \"zjazd samochodem\"
M.
Selected response from:

maciejm
Poland
Grading comment
dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1zjazd/wyjazd z boksówPiotr Kurek
4 +1pit lane(zjazd do boksów)
maciejm


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
pit lane(zjazd do boksów)


Explanation:
Proponuję tak. Ci, którzy się interesują wiedzą o co chodzi.
M.M.

Wszyscy byli jednak zmuszeni zjechać do boksu. Jednak po chwili cała
stawka zaczęła ustawiać się przy wyjeździe z pit-lane. ...


--------------------------------------------------
Note added at 2002-08-13 19:40:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Dodałbym może \"zjazd PROWADZĄCY do boksów\", bo sprawdzając sam \"zjazd\" odkryłem, że wyrażenie to jest używane w znaczeniu nie \"droga\", tylko \"zjazd samochodem\"
M.


    formula1.koti.pl/2001/index.php3?8opis
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
9 hrs
  -> Thank you

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zjazd/wyjazd z boksów


Explanation:
albo zostawic w oryginale
pwk

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1716

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
9 hrs
  -> dziękuję