KudoZ home » English to Polish » Other

chief growth officer

Polish translation: dyrektor ds. rozwoju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chief growth officer
Polish translation:dyrektor ds. rozwoju
Entered by: Jarosław Napierała

15:38 Apr 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: chief growth officer
znalazłam dyrektor ds. wzrostu, ale mam poważne zastrzeżenia. poza tym w google jest tylko jedno takie trafienie, więc nie jest to popularny termin
madziag
dyrektor ds. rozwoju
Explanation:
propozycja
Selected response from:

Jarosław Napierała
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2dyrektor ds. rozwoju
Jarosław Napierała
3dyrektor ds. innowacji i poprawy efektywności gospodarowania firmyTLUMACZ77


Discussion entries: 2





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
dyrektor ds. rozwoju


Explanation:
propozycja

Jarosław Napierała
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
57 mins

agree  Tomasz Poplawski
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dyrektor ds. innowacji i poprawy efektywności gospodarowania firmy


Explanation:
źródło:
http://www.cfo.com/article.cfm/3372326?f=search

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-04-08 19:12:07 GMT)
--------------------------------------------------

albo krócej
ds. wzrostu dochodów firmy,
(tj. poszukiwania mozliwości zwiększenia dochodu poprzez uzyskanie maksymalizacji wartości dodanej w warunkach firmy

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16