KudoZ home » English to Polish » Other

noncompetitive government contract

Polish translation: kontrakt rządowy przyznany bez otwartego przetargu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:noncompetitive government contract
Polish translation:kontrakt rządowy przyznany bez otwartego przetargu
Entered by: skisteeps

19:10 Apr 29, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: noncompetitive government contract
Bunnatine H. Greenhouse, a U.S. Army contracting offi cial who
criticized a large, noncompetitive government contract with
Halliburton for work being done in Iraq, was punished for
being so outspoken.
madziag
kontrakt rządowy przyznany bez otwartego przetargu
Explanation:
Jest to stosowane na ogół w odniesieniu do niewielkich zleceń. W tym przypadku zakrawa to na skandal o posmaku kryminalnym.
Selected response from:

skisteeps
Canada
Grading comment
serdecznie dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2kontrakt rządowy przyznany bez otwartego przetargu
skisteeps
4kontrakt rządowy przyznany bez zachowania (zasad) konkurencji
inmb


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
kontrakt rządowy przyznany bez otwartego przetargu


Explanation:
Jest to stosowane na ogół w odniesieniu do niewielkich zleceń. W tym przypadku zakrawa to na skandal o posmaku kryminalnym.

skisteeps
Canada
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 57
Grading comment
serdecznie dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: kontrakt rządowy przyznany bez przetargu
4 hrs
  -> Dziękuję!

agree  Bubz
5 hrs
  -> Dziękuję!

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kontrakt rządowy przyznany bez zachowania (zasad) konkurencji


Explanation:
Nawet polska ustawa o zamówieniach publicznych przewiduje zachowanie konkurencji bez organizowania przetargu.

Por.
http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="z zachowaniem ...

a więc a contrario "bez zachowania (zasad) konkurencji"
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="bez zachowania konkuren...

http://www.google.pl/search?hl=pl&suggon=0&q="bez zachowania...

HTH

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 179