KudoZ home » English to Polish » Other

carer premium

Polish translation: dodatkowa pomoc finansowa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carer premium
Polish translation:dodatkowa pomoc finansowa
Entered by: Jarosław Napierała

08:16 May 1, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other / benefits
English term or phrase: carer premium
if you are entitled to CA you will have a carer premium of £27.75 included in your applicable amount for income support, jobseekers allowance (income based), housing and council tax benefit.

niebardzo rozumiem to zdanie...
Monika Rozwarzewska
Poland
dodatkowa pomoc finansowa
Explanation:
Jeżeli przysługuje ci zasiłek CA, otrzymasz Carer Premium (dodatkowa pomoc finansowa) w postaci dodatku do dochodu, zasiłku dla osób o niskich dochodach aktywnie poszukujących pracy, zasiłku mieszkaniowego lub zasiłku na podatek mieszkaniowy.

--------------------------------------------------
Note added at   9 min (2008-05-01 08:25:21 GMT)
--------------------------------------------------

'wrzuć" sobie jeszcze kwotę, rzecz jasna ;)

--------------------------------------------------
Note added at   9 min (2008-05-01 08:26:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:ou5OncEqXnAJ:www.glasgo...
Selected response from:

Jarosław Napierała
Grading comment
bardzo dziękuję za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zasiłek opiekuńczy / dodatek opiekuńczy
inmb
3dodatkowa pomoc finansowa
Jarosław Napierała


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dodatkowa pomoc finansowa


Explanation:
Jeżeli przysługuje ci zasiłek CA, otrzymasz Carer Premium (dodatkowa pomoc finansowa) w postaci dodatku do dochodu, zasiłku dla osób o niskich dochodach aktywnie poszukujących pracy, zasiłku mieszkaniowego lub zasiłku na podatek mieszkaniowy.

--------------------------------------------------
Note added at   9 min (2008-05-01 08:25:21 GMT)
--------------------------------------------------

'wrzuć" sobie jeszcze kwotę, rzecz jasna ;)

--------------------------------------------------
Note added at   9 min (2008-05-01 08:26:09 GMT)
--------------------------------------------------

http://64.233.183.104/search?q=cache:ou5OncEqXnAJ:www.glasgo...

Jarosław Napierała
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
Grading comment
bardzo dziękuję za pomoc

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zasiłek opiekuńczy / dodatek opiekuńczy


Explanation:
Tak bym proponował, na podstawie ponizszego opisu:
http://www.tameside.gov.uk/carers/allowance

Por. wybrane wyniki:
http://www.google.co.uk/search?hl=en&q="dodatek opiekuńczy"&...

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2008-05-01 09:06:54 GMT)
--------------------------------------------------

rzeczywiście jest zarówno allowance, jak i premium - proponuje "dodatek"

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 179
Notes to answerer
Asker: z tego, co znalazłam, zasiłek opiekuńczy to Carer’s Allowance, czyli właśnie to CA