KudoZ home » English to Polish » Other

Exercise Price

Polish translation: cena transakcyjna / cena (realizacji) opcji / cena sprzedaży udziałów


06:07 Jul 2, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: Exercise Price
Umowa Udziałowców
wolt
Polish translation:cena transakcyjna / cena (realizacji) opcji / cena sprzedaży udziałów
Explanation:
Przydałby się kontekst. Prawdopodobnie chodzi o cenę obowiązującą w momencie sprzedaży udziałów, ale nie wiem czy dotyczy to realizacji opcji (np put / call) czy innych uzgodnień.
Selected response from:

inmb
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cena wykonania/realizacji
Adam Lankamer
3cena transakcyjna / cena (realizacji) opcji / cena sprzedaży udziałów
inmb


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
exercise price
cena wykonania/realizacji


Explanation:
w zależności od dokładnego kontekstu

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
exercise price
cena transakcyjna / cena (realizacji) opcji / cena sprzedaży udziałów


Explanation:
Przydałby się kontekst. Prawdopodobnie chodzi o cenę obowiązującą w momencie sprzedaży udziałów, ale nie wiem czy dotyczy to realizacji opcji (np put / call) czy innych uzgodnień.

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 179