KudoZ home » English to Polish » Other

economic interests

Polish translation: korzyści/interesy gospodarcze


19:39 Jul 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: economic interests
umowa sprzedaży akcji i econ. int. firmy
wolt
Polish translation:korzyści/interesy gospodarcze
Explanation:
w zależności od kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-07-07 05:11:31 GMT)
--------------------------------------------------

po poznaniu kontekstu proponuję po prostu "udziały"
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1korzyści/interesy gospodarcze
Adam Lankamer
1ekonomiczne zainteresewoniaLuciano Eduardo de Oliveira


Discussion entries: 1





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
ekonomiczne zainteresewonia


Explanation:
Przykro mi, to jest najlepsze, co mogę robić. Gdybyśmy mieli więcej kontekstu, może byłoby łatwiejsze pomóc Panu.

Luciano Eduardo de Oliveira
Brazil
Native speaker of: Native in PortuguesePortuguese

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
korzyści/interesy gospodarcze


Explanation:
w zależności od kontekstu

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2008-07-07 05:11:31 GMT)
--------------------------------------------------

po poznaniu kontekstu proponuję po prostu "udziały"

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1345

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nagoa: udziały tak, korzyści nie.
11 hrs
  -> dokładnie tak, ale bez później podanego szerszego kontekstu, to była trochę zgadywanka ;-)