KudoZ home » English to Polish » Other

content per vehicle

Polish translation: udział przypadający na jeden pojazd


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:content per vehicle
Polish translation:udział przypadający na jeden pojazd
Entered by: bartek

09:12 Oct 20, 2002
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: content per vehicle
New business launches and increasing content per vehicle magnified the impact of production increases implemented by most of the global light vehicle manufacturers.
big_fish
udział przypadający na jeden pojazd
Explanation:
udział (ich produktów?)przypadający na jeden pojazd

A może tak. Zwyczajnie?
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1coraz większa ładowność
Andrzej Lejman
4udział przypadający na jeden pojazd
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
udział przypadający na jeden pojazd


Explanation:
udział (ich produktów?)przypadający na jeden pojazd

A może tak. Zwyczajnie?


bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Dziękuję,
Krzysztof

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: blisko, ale jaki sens ma udział w tym przypadku?
50 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
coraz większa ładowność


Explanation:
Pojawienie sie nowych producentów i coraz większa ładowność pojazdów wywołały efekt mnożnikowy wzrostu produkcji u wiekszości z globalnych dostawców lekkich pojazdów transportowych.

Co mówiąc po ludzku oznacza, że ogólny wzrost podaży (dostępnej ładowności) na rynku lekkich ciężarówek jest większy, niżby wynikało to li tylko ze wzrostu produkcji u dotychczasowych producentów.

Tak to widzę.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemysław Szkodziński: popieram tę wizję ;-)
3 mins