KudoZ home » English to Polish » Other

quality system certificate

Polish translation: certyfikat systemu jakości


18:59 Oct 25, 2002
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: quality system certificate
ABC
Quality system Certificate
Annex A of certificate ABC-208
This is to certify that...
magda
Polish translation:certyfikat systemu jakości
Explanation:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki jest pierwszym w kraju urzędem administracji
rządowej, który otrzymał certyfikat systemu jakości zgodny z normą PN-EN ...

Certyfikat IQNet, Certyfikat Systemu Jakości. Znak Certyfikowanego Systemu Jakości
IQNet. Znak Certyfikowanego Systemu Jakości PCBC. Certyfikat Systemu Jakości. ...

1995, Certyfikat Systemu Jakości na zgodność z Normą ISO 9002. 1997, Certyfikaty
przydatności do stosowania w energetyce dla typoszeregu: izolatory liniowe ...
www.zapel.com.pl/firma_pl/jakosc.html - 22k - Kopia - Podobne strony


i wiele innych.

Nie chodzi, jak sądzi Kolega powyżej, o certyfikat JAKOŚCI SYSTEMU XYX, lecz o certyfikat SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ w oderwaniu od tego, czego owa jakość dotyczy. Może to być ferma niosek lub fabryka rakiet.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9certyfikat systemu jakości
Andrzej Lejman
3 +5certyfikat systemu jakości
sHiFtEr
5zaswiadczenie o jakosci systemu
Teresa Goscinska
3 -1certyfikat jakości systemu (zarządzania)Przemysław Szkodziński


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
certyfikat jakości systemu (zarządzania)


Explanation:
"nadany przez Lloyd's Register Quality Assurance, międzynarodowy
certyfikat jakości systemu zarządzania ISO 9002:1994, w zakresie sprzedaży"

www.skf.pl/f_jakosc.htm

'SKF Sp. z oo w lipcu 1998 uzyskała nadany przez Lloyd's Register Quality Assurance
Międzynarodowy Certyfikat Jakości Systemu Zarządzania ISO 9002"

www.fin.com.pl/pl/dok_02_01.htm

--------------------------------------------------
Note added at 2002-10-25 19:04:32 (GMT)
--------------------------------------------------

A może tu chodzi o \"certyfikat ISO\"?

Przemysław Szkodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 382

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Jaczewska: może nie koniecznie zarządzania, np.w zakładzie produkcyjnym jest system jakości, którego prawidłowe funkcjonowanie jest potwierdzone certyfikactem czy świadectwem
7 mins
  -> Dlatego właśnie to zarządzanie jest w nawiasie. Dziękuję

disagree  Andrzej Lejman: see below
36 mins
  -> Right. W tym kontekście agree.

disagree  sHiFtEr: certyfikat systemu jakości
38 mins
  -> Right. W tym kontekście agree.

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
certyfikat systemu jakości


Explanation:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki jest pierwszym w kraju urzędem administracji
rządowej, który otrzymał certyfikat systemu jakości zgodny z normą PN-EN ...

Certyfikat IQNet, Certyfikat Systemu Jakości. Znak Certyfikowanego Systemu Jakości
IQNet. Znak Certyfikowanego Systemu Jakości PCBC. Certyfikat Systemu Jakości. ...

1995, Certyfikat Systemu Jakości na zgodność z Normą ISO 9002. 1997, Certyfikaty
przydatności do stosowania w energetyce dla typoszeregu: izolatory liniowe ...
www.zapel.com.pl/firma_pl/jakosc.html - 22k - Kopia - Podobne strony


i wiele innych.

Nie chodzi, jak sądzi Kolega powyżej, o certyfikat JAKOŚCI SYSTEMU XYX, lecz o certyfikat SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ w oderwaniu od tego, czego owa jakość dotyczy. Może to być ferma niosek lub fabryka rakiet.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemysław Szkodziński
3 mins

agree  sHiFtEr
11 mins

agree  Malgorzata (Maggie) Hickey
2 hrs

agree  Hanna Burdon
16 hrs

agree  anglista
19 hrs

agree  Krzysztof
1 day20 hrs

agree  amat
2 days11 hrs

agree  btweng2
2 days13 hrs

agree  Icing
7 days

40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
certyfikat systemu jakości


Explanation:
...czyli w sumie można by podać certyfikat ISO

"wyniku auditu certyfikującego przeprowadzonego przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji Hydrobudowa SA uzyskała Certyfikat Systemu Jakości"
http://www.hydrobudowa.com.pl/jakosc/pjakosc.htm

"Certyfikat Systemu Jakości Seria A nr 005 (Ukraina) Termin ważności: 2006-01-31, Certyfikat Systemu Jakości na Ukrainę"
http://www.yawal.com/ref_nagrody.asp

sHiFtEr
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
1 min
  -> thx

agree  Przemysław Szkodziński
3 mins
  -> thx

agree  Piotr Kurek
5 mins
  -> thx

agree  Krzysztof
1 day20 hrs
  -> thx

agree  Icing
7 days
  -> thx

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
zaswiadczenie o jakosci systemu


Explanation:
tg

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 723