KudoZ home » English to Polish » Other

push into the middle of the disks with your finger

Polish translation: naciśnij palcem w środek krążków


17:02 Feb 18, 2009
English to Polish translations [PRO]
Other / jak zrobić papierowe róże... :)
English term or phrase: push into the middle of the disks with your finger
Jest to instrukcja, jak zrobić bibułkowe róże. Wycina się krążki z bibułki, układa jeden na drugim, potem jest właśnie to push...
a potem "Pinch the paper together with your other hand and fasten with sticky tape." Potem się odwija jeszcze płatki. Próbowałam, nie wychodzi, ale chcę wiedzieć, czy to "push", to znaczy że kładzie się palec na leżących kółkach bibuły, czy też te kółka nakłada się na wzniesiony palec wskazujący... Uff. Może ktoś mi podpowie...
maruna
Polish translation:naciśnij palcem w środek krążków
Explanation:
niestety zdanie to nie mówi w jakiej pozycji znajdują się krążki, tylko, że należy nacisnąć palcem w ich środek;
Selected response from:

Urszula Overstreet
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zrób palcem wgłębienie pośrodku krążków
allp
3naciśnij palcem w środek krążkówUrszula Overstreet


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
naciśnij palcem w środek krążków


Explanation:
niestety zdanie to nie mówi w jakiej pozycji znajdują się krążki, tylko, że należy nacisnąć palcem w ich środek;

Urszula Overstreet
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  whole grain: trochę dziwnie to brzmi, usunęłabym "w"
14 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zrób palcem wgłębienie pośrodku krążków


Explanation:
a drugą ręką zrób "ogonek", czyli ściśnij razem te środki wypchnięte przez palec i okręć taśmą.

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2009-02-18 20:49:26 GMT)
--------------------------------------------------

Uformuj różyczkę wypychając środki położonych jeden na drugi krążków palcem...

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 257