KudoZ home » English to Polish » Other

transmitter tower / transmission equipment

Polish translation: wieża transmisyjna / sprzęt transmisyjny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:transmitter tower / transmission equipment
Polish translation:wieża transmisyjna / sprzęt transmisyjny
Entered by: lim0nka

17:31 Jan 5, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: transmitter tower / transmission equipment
The bold of lightening hit the station's transmiter tower, knocking the news director unconcious and causing extensive damage to the sattion's transmission equipment
Lacrimosa
wieża transmisyjna / sprzęt transmisyjny
Explanation:
Te Igrzyska zbiegły się w czasie z innym wielkim wydarzeniem: telewizyjną retransmisją zawodów za pomocą łączy kablowych. Przeprowadzono ją przy użyciu ogromnej kamery telewizyjnej, ustawionej na stadionie, blisko bieżni. Wyprodukowane przez firmę Telefunken, w pełni elektroniczne urządzenie było w stanie przekazywać obraz do domów 160.000 mieszkańców Berlina. Przekaz obsługiwała też wieża transmisyjna i studio, w którym pracowano przez 8 godzin na dobę.
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2wieża transmisyjna / sprzęt transmisyjny
lim0nka
5 +1wieża przekaźnika / sprzęt transmisyjny
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wieża przekaźnika / sprzęt transmisyjny


Explanation:
B.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
2 hrs
  -> Dzięki :-)

neutral  Andrzej Lejman: przekaźnik to jednoznacznie retransmitter
2 hrs
  -> Dzięki :-)

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
wieża transmisyjna / sprzęt transmisyjny


Explanation:
Te Igrzyska zbiegły się w czasie z innym wielkim wydarzeniem: telewizyjną retransmisją zawodów za pomocą łączy kablowych. Przeprowadzono ją przy użyciu ogromnej kamery telewizyjnej, ustawionej na stadionie, blisko bieżni. Wyprodukowane przez firmę Telefunken, w pełni elektroniczne urządzenie było w stanie przekazywać obraz do domów 160.000 mieszkańców Berlina. Przekaz obsługiwała też wieża transmisyjna i studio, w którym pracowano przez 8 godzin na dobę.


    Reference: http://sport.onet.pl/1007517,6,enc_olimpiada.html
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
2 hrs
  -> dziękuję

agree  Piotr Kurek
11 hrs
  -> dziękuję