KudoZ home » English to Polish » Other

potted tomato

Polish translation: po prostu pomidor z krzaka


01:48 Jan 8, 2003
English to Polish translations [PRO]
/ kuchnia francuska
English term or phrase: potted tomato
Crunchy salted shortcake, coated with potted tomato,
olive paste - razem jest to jaka¶ dobra rzecz, ale ten pomidor nie może być przecież 'doniczkowy'.
Pawel Bartoszewicz
Polish translation:po prostu pomidor z krzaka
Explanation:
Ja mysle ,ze to po prostu chodzi o zwykly pomidor .
:)
Selected response from:

Margo
Grading comment
Wolałem nie ryzykować i pominąłem potted a zostawiłem pomidory. Dziekuje bardzo za obie odpowiedzi! PB
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pomidory miniaturki / pomidory z puszki
bartek
3po prostu pomidor z krzakaMargo


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
po prostu pomidor z krzaka


Explanation:
Ja mysle ,ze to po prostu chodzi o zwykly pomidor .
:)

Margo
PRO pts in pair: 12
Grading comment
Wolałem nie ryzykować i pominąłem potted a zostawiłem pomidory. Dziekuje bardzo za obie odpowiedzi! PB

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pomidory miniaturki / pomidory z puszki


Explanation:
Jest coś takiego. Średnicy ma toto centymetr z kawałkiem i wygląda jak winogrona. Znajomi hodują to na oknie w doniczkach(gliniasta gleba itp).

Te pomidory z puszki wzięły mi się stąd, że sam przyznajesz iż pisał to Francuz. Mogło mu sie coś pozajączkować, ale nie musiało.

Poza tym te herbatniki chyba łatwiej jest pokryć ciapaciają jaką z łatwością zrobisz z pomidów puszkowych

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743