KudoZ home » English to Polish » Other

felons

Polish translation: zbrodniarze


17:17 Jan 14, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: felons
The VKP have formed a squad to deal with the felons...
remik
Polish translation:zbrodniarze
Explanation:
grozni przestepcy itd
Selected response from:

Jakub Szacki
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4zbrodniarze
Jakub Szacki
4 +1przestępca
Pawel Czernecki
4sprawcy ciezkich/najciezszych przestepstw
maciejm
4skazańcypidzej


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
zbrodniarze


Explanation:
grozni przestepcy itd

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1857

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Kurek
4 mins

agree  MonikaSojka
5 mins

agree  Maciej Andrzejczak: maciej andrzejczak
9 mins

agree  anglista: i ciężcy, bo felony to ciężkie przestępstwo ;-)
11 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
przestępca


Explanation:
propozycja

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  agusia: zgadzam sie z ta opinia, zbrodniarze to zbyt mocne okreslenie w tym kontekscie
18 mins
  -> Dziekuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skazańcy


Explanation:
inna propozycja

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077

1 day5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprawcy ciezkich/najciezszych przestepstw


Explanation:
Zgadzam sie, ze "zbrodniaze" brzmi za mocno.
M.

maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126