KudoZ home » English to Polish » Other

complexity

Polish translation: złożoność


17:40 Apr 1, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: complexity
czy to moze byc o zlozonosci i wzajemnym powiazaniu czesci jakiejs instytucji?
ewa
Polish translation:złożoność
Explanation:
systemów, programów, planów, inwestycji, struktur etc.
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3złożoność
Andrzej Lejman
4roznorodnosc/kompleksowosc
Miroslawa Jodlowiec


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
złożoność


Explanation:
systemów, programów, planów, inwestycji, struktur etc.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Andrzej, Ewie najwyraźniej o coś innego chodzi, bo 5 minut temu moje complexity zaakceptowała i dlatego prosze ją o kawałek zdania :-)
5 mins

agree  vladex: jak mawiają w pewnych kręgach: kontekst nie boli
18 hrs

agree  Ewa Latecka: moze
4 days

12 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
roznorodnosc/kompleksowosc


Explanation:
.

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234