KudoZ home » English to Polish » Other

2-ring binder

Polish translation: segregator 2-pierścieniowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:2-ring binder
Polish translation:segregator 2-pierścieniowy
Entered by: Robert Pranagal

17:51 Apr 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: 2-ring binder
chodzi o segregator z dwoma pierścieniami na które nakłada się podziurkowane kartki papieru, koszulki, itp...

JAKA JEST FACHOWA NAZWA tego zwierza?
Robert Pranagal
segregator 2-pierścieniowy
Explanation:
tak przynajmniej podaje Office Depot na swojej stronie
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3segregator
Andrzej Lejman
4 +2segregator 2-pierścieniowy
lim0nka


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
segregator


Explanation:
a dwie dziurki to już musisz opisowo...


    Reference: http://vaupe.pl/vaupe/katalog/katalog.php?rod=segregator
Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxtsn
43 mins

agree  hadraadae
49 mins

agree  Izabella Kraus: moim zdaniem segregator to ten z dwiema dziurami, a skoroszyt to ten z wieloma, patrz poprzednia odpowiedz. W tym układzie segregator wystarczy.
1 hr
  -> Skoroszyt ma miękkie okładki, a segregator - sztywne.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
segregator 2-pierścieniowy


Explanation:
tak przynajmniej podaje Office Depot na swojej stronie


    Reference: http://www.officedepot.com.pl/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisp...
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hayward: yes
2 hrs
  -> dzięki :)

agree  Piotr Kurek
10 hrs
  -> dziękuję