KudoZ home » English to Polish » Other

ring binder punch

Polish translation: dziurkacz do oprawy pierścieniowej.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ring binder punch
Polish translation:dziurkacz do oprawy pierścieniowej.
Entered by: Robert Pranagal

17:53 Apr 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: ring binder punch
dziurkacz?
ale jaki?
Robert Pranagal
dziurkacz (biurowy)
Explanation:
nie znam innego określenia
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc!
Ostatecznie zdecydowałem się na termin "dziurkacz do oprawy pierścieniowej".
Skoroszyt to chyba taka tekturowa teczka z tzw. "wąsem" do wpinania kartek papieru. można to później też wpiąć do segregatora.
Dziurkacz o który chodzi ma możliwość wyboru ilości otworów.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dziurkacz (biurowy)
Andrzej Lejman
4UK czterodziurkowy US trzydziurkowy
Agnieszka Hayward
2 +1dziurkacz do skoroszytów
Izabella Kraus


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dziurkacz (biurowy)


Explanation:
nie znam innego określenia

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Dziękuję wszystkim za pomoc!
Ostatecznie zdecydowałem się na termin "dziurkacz do oprawy pierścieniowej".
Skoroszyt to chyba taka tekturowa teczka z tzw. "wąsem" do wpinania kartek papieru. można to później też wpiąć do segregatora.
Dziurkacz o który chodzi ma możliwość wyboru ilości otworów.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: też mi się tak wydaje, bo w końcu po to dziurkuje się dokumenty, żeby je włożyć do segregatora
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
dziurkacz do skoroszytów


Explanation:
O ile sobie przypominam to ring binder to skoroszyt (nie ten gdzie potrzebne są dwie dziury, tylko taki, gdzie dziury lecą wzdłuż całej krawędzi kartki i nakłada się ją na taką spiralkę.) Ale może ktoś jeszcze to potwierdzi, bo może tylko tak mi się zdaje...

Izabella Kraus
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 61

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  yet
32 mins

neutral  lim0nka: to by się wtedy nazywało po prostu 'binder'; bindownica ma wszystko, mechanizm do dziurkowania i ząbki do nakładania spiralki
52 mins

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
UK czterodziurkowy US trzydziurkowy


Explanation:
.

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680