KudoZ home » English to Polish » Other

Happiness is a warm gun

Polish translation: szczęście to wspaniała broń


10:09 May 18, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: Happiness is a warm gun
to slogan reklamowy z lat 60 ktory posluzyl pozniej jako inspiracja do napisania piosenki przez Lennona.
Lacrimosa
Polish translation:szczęście to wspaniała broń
Explanation:
szczęście to rodzaj broni

może jakoś tak, bo potem jest mowa, o pewnego rodzaju wojnie (pewnie zamiast zarazać się szczęściem, będziemy nim do siebie strzelać ;)
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2szczęście to wspaniała broń
lim0nka
3szęście jest siłą / dodaje siły
bartek


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szęście jest siłą / dodaje siły


Explanation:
Ten slogan reklamowy nigdy nie trafił do Polski. Patrząc jednak na tekst utworu można taki wniosek wyciągnąć

Happiness is a warm gun
Happiness is a warm gun
When I hold you in my arms
And I feel my finger on your trigger
I know no one can do me no harm
Because happiness is a warm gun
Yes it is.
http://www.geocities.com/SunsetStrip/Venue/8313/songs/Happin...

Happiness Is a Warm Gun:
What We Need Is Another War!
http://www.geocities.com/CollegePark/6986/war.html

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
szczęście to wspaniała broń


Explanation:
szczęście to rodzaj broni

może jakoś tak, bo potem jest mowa, o pewnego rodzaju wojnie (pewnie zamiast zarazać się szczęściem, będziemy nim do siebie strzelać ;)

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bej
1 day19 hrs
  -> dziękuję

agree  xxxgracee
17 days