KudoZ home » English to Polish » Other

sequencing

Polish translation: sekwencjonowanie


10:16 May 18, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: sequencing
kontekst: muzyka/studio nagran
Lacrimosa
Polish translation:sekwencjonowanie
Explanation:
Noko: "Na samym początku, zanim zaczęliśmy sekwencjonować software'owo, używaliśmy Sequential Studio 440. Nasze pierwsze nagranie zrealizowaliśmy przy użyciu pary tych sekwencerów i wirtualnie nie było tam niczego innego. To właściwie stamtąd pochodzi "440" w naszej nazwie. Były one jak wczesne wersje Akai MPC60 - maszynowego samplera perkusyjnego z 16 blokami, ale miały lepsze moduły VCA, VCF i filtry rezonansowe, których Akai nie miało jeszcze przez wiele lat. Wypuszczone je przed MPC ale nie odniosły sukcesu - wyprodukowano ich tylko 650 zanim firma upadła."
http://440.datavibe.net/coldrock/hateki/wyw-sos.htm
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3sekwencjonowanie
bartek
4 +1puszczanie utworów muzycznych w ciągu
Maciej Andrzejczak


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
sekwencjonowanie


Explanation:
Noko: "Na samym początku, zanim zaczęliśmy sekwencjonować software'owo, używaliśmy Sequential Studio 440. Nasze pierwsze nagranie zrealizowaliśmy przy użyciu pary tych sekwencerów i wirtualnie nie było tam niczego innego. To właściwie stamtąd pochodzi "440" w naszej nazwie. Były one jak wczesne wersje Akai MPC60 - maszynowego samplera perkusyjnego z 16 blokami, ale miały lepsze moduły VCA, VCF i filtry rezonansowe, których Akai nie miało jeszcze przez wiele lat. Wypuszczone je przed MPC ale nie odniosły sukcesu - wyprodukowano ich tylko 650 zanim firma upadła."
http://440.datavibe.net/coldrock/hateki/wyw-sos.htm

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Rozwarzewska
19 mins

agree  leff
30 mins

agree  xxxgracee
17 days

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
puszczanie utworów muzycznych w ciągu


Explanation:
seque - ciąg utworów muzycznych bez przerw

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka
2 mins