KudoZ home » English to Polish » Other

mini cab

Polish translation: prywatne taxi


19:03 May 18, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: mini cab
W Londynie. W odróżnieniu od tych dużych, czarnych.
Muszę to jakoś nazwać. Zostawić, jak jest?
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:prywatne taxi
Explanation:
moze tak?

luzna propozycja :-)
Selected response from:

GingerR
Grading comment
Dzięki. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3prywatne taxi
GingerR
4mini-taxi
leff
3mini cab
bartek


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mini cab


Explanation:
ale jesli możesz uzupełnić to może dopisz, co to

Drugim rodzajem są tzw.mini cabs, czyli prywatne samochody,których kierowcy zrzeszeni są w prywatnych firmach,znajdujących się na terenie całego Londynu. ...
http://www.polska-anglia.co.uk/metro,_taxi_oraz_inne_srodki_...


    Reference: http://www.polska-anglia.co.uk/metro,_taxi_oraz_inne_srodki_...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mini-taxi


Explanation:
eby było zrozumiałe i równie krótkie

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
prywatne taxi


Explanation:
moze tak?

luzna propozycja :-)


GingerR
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 515
Grading comment
Dzięki. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kingusia: tak chyba lepiej niż mini-taxi, bo to mogłoby sygerować jakiś mini samochodzik
12 hrs
  -> dzieki

agree  bej
1 day13 hrs
  -> dziekuje

agree  xxxgracee
17 days