KudoZ home » English to Polish » Other

clarification of bids

Polish translation: publiczne badanie ofert


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:clarification of bids
Polish translation:publiczne badanie ofert
Entered by: Magda1

19:17 May 18, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: clarification of bids
BID OPENING AND EVALUATION

22. Opening of Bids by Purchaser

23. Clarification of Bids

24. Preliminary Examination

25. Conversion to Single Currency

26. Evaluation and Comparison of Bids

27. Domestic Preference

28. Process to be Confidential & Contacting the Purchaser
Magda1
publiczne badanie ofert
Explanation:
Po otwarciu każdej koperty zostanie podana do wiadomości zebranych i zapisana w protokole nazwa danego oferenta, jego siedziba oraz cena realizacji zamówienia. Na zakończenie publicznego badania ofert nastąpi przyjęcie do protokołu ewentualnych uwag osób obecnych na sesji otwarcia ofert
http://www.region-malopolska.pl/usl-publ/edukacja/gr4/otwioc...
Selected response from:

bartek
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2publiczne badanie ofert
bartek
3kwalifikowanie ofert
lim0nka


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kwalifikowanie ofert


Explanation:
Otwarcie ofert jest jawne. Podczas otwarcia ofert zamawiający ogłosi nazwy i adresy Oferentów, ceny ofert oraz informacje dotyczące terminu wykonania zamówienia publicznego, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

Zamawiający dokona kwalifikowania Oferentów na podstawie art. 19 ustawy, a następnie badania ofert w oparciu o art. 27a ustawy.


    Reference: http://www.babice-stare.waw.pl/przetargi/26.02.2003.html
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
publiczne badanie ofert


Explanation:
Po otwarciu każdej koperty zostanie podana do wiadomości zebranych i zapisana w protokole nazwa danego oferenta, jego siedziba oraz cena realizacji zamówienia. Na zakończenie publicznego badania ofert nastąpi przyjęcie do protokołu ewentualnych uwag osób obecnych na sesji otwarcia ofert
http://www.region-malopolska.pl/usl-publ/edukacja/gr4/otwioc...


    Reference: http://www.region-malopolska.pl/usl-publ/edukacja/gr4/otwioc...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bej
1 day13 hrs

agree  xxxgracee
17 days