KudoZ home » English to Polish » Other

road manager

Polish translation: organizator tras koncertowych


18:16 May 19, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: road manager
jest jakies jedno okreslenie?
Lacrimosa
Polish translation:organizator tras koncertowych
Explanation:
z innej beczki, ale że nie podałaś kontekstu :)
Selected response from:

Gregor
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8organizator tras koncertowych
Gregor
4 +1zarządca drogi
leff


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
zarządca drogi


Explanation:
"Zarządca drogi przed udzieleniem zezwolenia wydaje opinię (w formie umowy na czasowe
zajęcie pasa drogowego) w sprawie planowanego zajęcia pasa drogowego "


    Reference: http://www.mielec.pl/infrtc2h.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgracee
16 days

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
organizator tras koncertowych


Explanation:
z innej beczki, ale że nie podałaś kontekstu :)


    www.kki.pl/elvisal/elvis_joe.htm - 23k
Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
1 min

agree  Andrzej Lejman: albo: menedżer
5 mins

agree  leff: przy tym kontekście to oczywiście tak
5 mins

agree  Anna Bittner
1 hr

agree  amat
10 hrs

agree  Pawel Czernecki
12 hrs

agree  Magdalena_
13 hrs

agree  hadraadae
22 hrs