KudoZ home » English to Polish » Other

department of health and senior services

Polish translation: departament zdrowia i usług społecznych


09:45 May 21, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: department of health and senior services
nazwa ta znajduje się na akcie urodzenia - US
eMTe
Poland
Polish translation:departament zdrowia i usług społecznych
Explanation:
choć w googlu jest też dept. zdrowia i służb społecznych - ja stawiałbym na to pierwsze. Senior odrzucam.
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
Dziękuję.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4departament zdrowia i usług społecznychpidzej
4departament zdrowia i uslug dla seniorowD. Wisniewski
4 -1Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej
MonikaSojka


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
departament zdrowia i usług społecznych


Explanation:
choć w googlu jest też dept. zdrowia i służb społecznych - ja stawiałbym na to pierwsze. Senior odrzucam.

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077
Grading comment
Dziękuję.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej


Explanation:
.

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 714

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  bej: aktów urodzenia nie wydaje ministerstwo, a poza tym opieka społeczna to social welfare
1 hr
  -> zgadza sie, jak najbardziej, wycofuje sie

5107 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
departament zdrowia i uslug dla seniorow


Explanation:
to sa "senior services" nie "social services". istnieje oddzielna sekcja, ktora nazywa sie wlasnie "social services" zajmujaca sie sprawami pomocy dla potrzebujacych w ogole. innymi slowy, sa dwa oddzielne piony, jeden dla seniorow drugi dla ogolu potrzebujacych

D. Wisniewski
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish