KudoZ home » English to Polish » Other

CHILDREN'S ALLOWANCE ACT

Polish translation: ustawa o zasiłku pilęgnacyjnym


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CHILDREN'S ALLOWANCE ACT
Polish translation:ustawa o zasiłku pilęgnacyjnym
Entered by: Magda1

21:00 May 21, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: CHILDREN'S ALLOWANCE ACT
BIRTH CERTIFICATE (IRELAND)
ISSUED UNDER THE CHILDREN'S ALLOWANCE ACT, 1944
Magda1
ustawa o zasiłku pilęgnacyjnym
Explanation:
szczegóły w linku
Selected response from:

Gregor
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2ustawa o zasiłku wychowawczym
Elzbieta Pulawska
4 +2ustawa o zasiłku pilęgnacyjnym
Gregor
1 +1ustawa...xxxewa_markiewi


  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
ustawa...


Explanation:
... o dodatkach na dzieci - dodatek rodzinny chyba sie to nazywa [?!] lub zapomoga, byc moze renta rodzinna ktora dostaje dziecko po smierci z rodzicow...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 07:41:53 (GMT)
--------------------------------------------------

głowy sobie jednak nie dam uciąć za te odpowiedzi :) to tylko skromne propozycje :)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-22 07:42:10 (GMT)
--------------------------------------------------

głowy sobie jednak nie dam uciąć za te odpowiedzi :) to tylko skromne propozycje :)


    www.tbs-sct.gc.ca/Pubs_pol/dcgpubs/ COA/2001-02/coa01-02_83_5_e.html
    Reference: http://www.idn.org.pl/sonnszz/dod_rodzinny.htm
xxxewa_markiewi
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Teresa Goscinska
2 days6 hrs
  -> dziękuję!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ustawa o zasiłku pilęgnacyjnym


Explanation:
szczegóły w linku


    Reference: http://www.bailii.org/cgi-bin/markup.cgi?doc=/ie/legis/num_a...
Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
1 hr

agree  Piotr Kurek
1 hr

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
ustawa o zasiłku wychowawczym


Explanation:
zasiłek pielęgnacyjny, w rozumieniu naszego ustawodawstwa, przyznawany jest na osoby (niekoniecznie dzieci) niepełnosprawne

Elzbieta Pulawska
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 161

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxgracee
13 days

agree  anglista
283 days