KudoZ home » English to Polish » Other

dance lighting

Polish translation: oswietlenie choreograficzne


17:57 May 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: dance lighting
teatr, rodzaj oswietlenia w teatrze
agusia
Polish translation:oswietlenie choreograficzne
Explanation:
ktore dodatkowo podkresla efekty artystyczne tanca
Selected response from:

Joanna Carroll
United Kingdom
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1oswietlenie choreograficzne
Joanna Carroll
3oświetlenie tańczących / oświetlenie zespołu
lim0nka


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oswietlenie choreograficzne


Explanation:
ktore dodatkowo podkresla efekty artystyczne tanca

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
41 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oświetlenie tańczących / oświetlenie zespołu


Explanation:
nie znalazłam żadnej nazwy na taki rodzaj oświetlenia, więc to tylko propozycja

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581