KudoZ home » English to Polish » Other

audit capabilities

Polish translation: audytorzy


20:20 May 25, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: audit capabilities
Organization Chart:
Director,
Secretariat
Audit capabilities
zoltana
Polish translation:audytorzy
Explanation:
jeśli to ma być 'organization chart', to równie dobrze może to być dyrektor - sekretariat - audytorzy
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje Limonko, o to wlasnie chodzilo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2audytorzy
lim0nka
1 +2uprawnienia kontrolne
Pawel Czernecki


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
uprawnienia kontrolne


Explanation:
yyy... jedna z możliwości

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll: chyba wlasnie tak, inaczej napisaliby po prostu auditors. To capabilities zobowiazuje
1 hr

agree  xxxgracee
9 days

41 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
audytorzy


Explanation:
jeśli to ma być 'organization chart', to równie dobrze może to być dyrektor - sekretariat - audytorzy

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
Dziekuje Limonko, o to wlasnie chodzilo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: Chyba jesteś blisko, a może i u celu. Tak wynikałoby z sieci :-)
18 mins
  -> dzięki :)

agree  Piotr Kurek
12 hrs
  -> dziękuję