KudoZ home » English to Polish » Other

factor scores

Polish translation: wartości czynnikowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:factor scores
Polish translation:wartości czynnikowe
Entered by: bartek

10:37 May 27, 2003
English to Polish translations [PRO]
/ social sciencies
English term or phrase: factor scores
The traditional/secular-rational dimension used here is almost perfectly correlated with the factor scores from the comparable dimension based on eleven variables; the same is true of the survival/self-expresion dimension.

Tekst dotyczy światowego sondażu wartości. Będę wdzięczny za wyjaśnienie, co to takiego te "factor scores" (chętnych zapraszam do przetłumaczenia całego zdania).
slawekdym
wartości czynnikowe
Explanation:
wybranie plików z wartościami i ładunkami czynnikowymi:}

SelectOpenFileName('Podaj nazwę zbioru zawierającego wartości czynnikowe',name_fs$,'scr');
SelectOpenFileName('Podaj nazwę zbioru zawierającego ładunki czynnikowe',name_fl$,'scr');

{otwarcie arkusza wyników z wartościami czynnikowymi (factor scores)}

http://www.statsoft.pl/stbasic/biplot2d.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wartości czynnikowe
bartek
4notowania wspolczynnikow
Miroslawa Jodlowiec


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
notowania wspolczynnikow


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-05-27 10:45:59 (GMT)
--------------------------------------------------

albo

wyniki wspolczynnikow/czynnikow

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 234

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wartości czynnikowe


Explanation:
wybranie plików z wartościami i ładunkami czynnikowymi:}

SelectOpenFileName('Podaj nazwę zbioru zawierającego wartości czynnikowe',name_fs$,'scr');
SelectOpenFileName('Podaj nazwę zbioru zawierającego ładunki czynnikowe',name_fl$,'scr');

{otwarcie arkusza wyników z wartościami czynnikowymi (factor scores)}

http://www.statsoft.pl/stbasic/biplot2d.html


    Reference: http://www.statsoft.pl/stbasic/biplot2d.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarosław Olszewski
2 days20 hrs
  -> Dzięki :-)