KudoZ home » English to Polish » Other

eight-tracks

Polish translation: dwie szpule nagranie na ośmiośladzie


10:45 Jun 29, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: eight-tracks
One night I took a couple of reels of the eight-tracks away with me to Olymic Studios amd mixed two days of rehearsals.
Lacrimosa
Polish translation:dwie szpule nagranie na ośmiośladzie
Explanation:
... Jacek Majewski: Materiał był nagrywany na ośmiośladzie, a ponieważ
zespół był duży potrzebowaliśmy przynajmniej 12 śladów. ...
www.mozg.art.pl/MUZYKA/wywiad6.htm
ośmiościeżkowiec też ale rzadziej
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
moje pierwsze skojarzenie to własnie osmioślad, wydaje mi sie ze faktycznie czesciej uzywane jest w branzy, i pasuje do kontekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7osmiosciezkowe tasmy
Joanna Carroll
4dwie szpule nagranie na ośmiośladziepidzej


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
osmiosciezkowe tasmy


Explanation:
chyba to o to chodzi

Joanna Carroll
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1910

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Szacki: tez tak mysle
0 min

agree  bartek
3 mins

agree  leff: zdecydowanie.
27 mins

agree  AnnaWarso
52 mins

agree  Michał Szewczyk
1 hr

agree  Monika Rozwarzewska: czy po prostu "ośmioślady"
2 hrs

agree  mmstasik
6 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dwie szpule nagranie na ośmiośladzie


Explanation:
... Jacek Majewski: Materiał był nagrywany na ośmiośladzie, a ponieważ
zespół był duży potrzebowaliśmy przynajmniej 12 śladów. ...
www.mozg.art.pl/MUZYKA/wywiad6.htm
ośmiościeżkowiec też ale rzadziej

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1077
Grading comment
moje pierwsze skojarzenie to własnie osmioślad, wydaje mi sie ze faktycznie czesciej uzywane jest w branzy, i pasuje do kontekstu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: e tam. Wcale nie rzadziej. A w czterościeżkowych już zdecydowanie ścieżki górują nad śladami
13 mins
  -> rzadziej rzadziej, wśród zawodowców zwłaszcza; gugiel potwierdza