KudoZ home » English to Polish » Other

distribution in kind/in cash

Polish translation: podział w gotówce lub w postaci aportu


10:09 Jul 1, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: distribution in kind/in cash
any amount in respect of distribution(s) in cash or in kind in respect of the loans
jo_loop
United Kingdom
Polish translation:podział w gotówce lub w postaci aportu
Explanation:
dziwne, ale tak bym to przetłumaczył

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-01 10:18:44 (GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie wypłata w gotówce lub w postaci aportu
Selected response from:

Pawel Bartoszewicz
Grading comment
dzięki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5rozdział środków w postaci pieniężnej lub w towarze/naturze
Gregor
4podział w gotówce lub w postaci aportu
Pawel Bartoszewicz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
podział w gotówce lub w postaci aportu


Explanation:
dziwne, ale tak bym to przetłumaczył

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-01 10:18:44 (GMT)
--------------------------------------------------

ewentualnie wypłata w gotówce lub w postaci aportu

Pawel Bartoszewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 608
Grading comment
dzięki

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
rozdział środków w postaci pieniężnej lub w towarze/naturze


Explanation:
co do "rozdziału środków" to pewnie można to lepiej ująć znając szerszy kontekst. Najważniejsze że "in kind" znaczy tu w naturze/towarze (a nie w postaci pieniężnej).

Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347