KudoZ home » English to Polish » Other

Regulatory Commission on Jewish Communal Properties Restitution in Poland

Polish translation: Komisja Regulacyjna do Spraw Gmin Wyznaniowych Żydowskich


11:02 Jul 5, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: Regulatory Commission on Jewish Communal Properties Restitution in Poland
jak to się zwie formalnie po polsku?
Robert Pranagal
Polish translation:Komisja Regulacyjna do Spraw Gmin Wyznaniowych Żydowskich
Explanation:
przypuszczam, że chodzi o komisje powołaną przez Ustawę z dnia 20 lutego 1997 r. o stosunku Państwa do gmin wyznaniowych żydowskich w Rzeczypospolitej Polskiej.

Komisja zajmuje się właśnie zwrotem majątku:
art. 32
1. Postępowanie regulacyjne, o którym mowa w art. 30, przeprowadza Komisja Regulacyjna do Spraw Gmin Wyznaniowych Żydowskich, zwana dalej "Komisją", złożona z przedstawicieli wyznaczonych w równej liczbie przez ministra spraw wewnętrznych i administracji oraz Zarząd Związku Gmin.
http://www.google.pl/search?q=cache:FH_wXx31rSwJ:www.rzeczpo...
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Komisja Regulacyjna do Spraw Zwrotu Mienia Gmin Żydowskich w Polsce
bartek
4Komisja Regulacyjna do Spraw Gmin Wyznaniowych Żydowskich
Pawel Czernecki


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Komisja Regulacyjna do Spraw Gmin Wyznaniowych Żydowskich


Explanation:
przypuszczam, że chodzi o komisje powołaną przez Ustawę z dnia 20 lutego 1997 r. o stosunku Państwa do gmin wyznaniowych żydowskich w Rzeczypospolitej Polskiej.

Komisja zajmuje się właśnie zwrotem majątku:
art. 32
1. Postępowanie regulacyjne, o którym mowa w art. 30, przeprowadza Komisja Regulacyjna do Spraw Gmin Wyznaniowych Żydowskich, zwana dalej "Komisją", złożona z przedstawicieli wyznaczonych w równej liczbie przez ministra spraw wewnętrznych i administracji oraz Zarząd Związku Gmin.
http://www.google.pl/search?q=cache:FH_wXx31rSwJ:www.rzeczpo...


    Reference: http://www.google.pl/search?q=cache:FH_wXx31rSwJ:www.rzeczpo...
Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
dzięki

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Komisja Regulacyjna do Spraw Zwrotu Mienia Gmin Żydowskich w Polsce


Explanation:
b
Czytałam, ale nie mogę znaleźć dowodu na to.

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743