KudoZ home » English to Polish » Other

nationally ranked junior tennis player

Polish translation: tenisista klasy krajowej juniorów


08:03 Jul 6, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
/ tenis
English term or phrase: nationally ranked junior tennis player
I was a nationally ranked junior tennis player in Canada.
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:tenisista klasy krajowej juniorów
Explanation:
tak chyba będzie prościej
"Paweł Płużek - zawodnik klasy krajowej: wicemistrz Polski Nowa Ruda 99"

"Wykształcenie par tańca sportowego na poziomie najwyższej klasy krajowej "A"

"Często można startować w biegach z udziałem zawodników klasy krajowej
i międzynarodowej, mistrzami Świata, Europy i Polski."
[http://www.klubsportowyaltom.i7.pl/indexdwb.html]
Selected response from:

leff
Grading comment
Dzięki, to chyba będzie najlepsze.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poniżej
Maciej Andrzejczak
4tenisista klasy krajowej juniorów
leff
4sklasyfikowany w krajowym rankingu tenisa juniorów
Magda Dziadosz
4tenisista, junior, klasyfikowany w krajowym rankingu
bartek
4(byłem w) krajowym rankingu tenisistów juniorów
Pawel Czernecki


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(byłem w) krajowym rankingu tenisistów juniorów


Explanation:
propozycja

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tenisista, junior, klasyfikowany w krajowym rankingu


Explanation:
b
nie w reprezentacji juniorów

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sklasyfikowany w krajowym rankingu tenisa juniorów


Explanation:
(Byłem sklasyfikowany w krajowym rankingu) lub (Znalazłem się w krajowej klasyfikacji) tenisa juniorów w Kanadzie.
Można i tak.

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1545

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tenisista klasy krajowej juniorów


Explanation:
tak chyba będzie prościej
"Paweł Płużek - zawodnik klasy krajowej: wicemistrz Polski Nowa Ruda 99"

"Wykształcenie par tańca sportowego na poziomie najwyższej klasy krajowej "A"

"Często można startować w biegach z udziałem zawodników klasy krajowej
i międzynarodowej, mistrzami Świata, Europy i Polski."
[http://www.klubsportowyaltom.i7.pl/indexdwb.html]


    Reference: http://www.brzeszcze.pl/sport.php
    Reference: http://www.taniec-kosubek.pl/onas.htm
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Dzięki, to chyba będzie najlepsze.

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poniżej


Explanation:
jeszcze inna wersja:

Byłem (s)klasyfikowany w krajowym rankingu juniorów w tenisie

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026