KudoZ home » English to Polish » Other

Lessons Learned

Polish translation: wnioski


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Lessons Learned
Polish translation:wnioski
Entered by: hadraadae

12:23 Jul 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: Lessons Learned
wyciągnięte wnioski?

w sensie doświadczenia uzyskanego w w yniku analizy wydarzeń
Krzysztof
Poland
wnioski
Explanation:
po prostu - tak się to przyjęło w mojej firmie
Selected response from:

hadraadae
Grading comment
Dzięki.
To mi najlepiej pasuje w kontekście całego dokumentu.


4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4tak - ale jeśli skutki były nieprzyjemne to raczej 'wyciągnęta nauczka'
Maciej Andrzejczak
5 +2wnioskihadraadae


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
wnioski


Explanation:
po prostu - tak się to przyjęło w mojej firmie

hadraadae
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 105
Grading comment
Dzięki.
To mi najlepiej pasuje w kontekście całego dokumentu.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: jeśli to tytuł kolejnego rozdziału, to lepsze będą 'wnioski'
1 hr
  -> dzięki - "wnioski" stosuje się też w dokumentach NATO, nawet jeśli mowa o nieprzyjemnych skutkach:-)

agree  maciejm
9 hrs
  -> dzięki

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
tak - ale jeśli skutki były nieprzyjemne to raczej 'wyciągnęta nauczka'


Explanation:
.

Maciej Andrzejczak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4026

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
6 mins

agree  Lucyna Długołęcka: otrzymana nauczka
14 mins

agree  Michał Szewczyk: 'nauczka' po prostu
1 hr

agree  Roman Palewicz
1 hr