KudoZ home » English to Polish » Other

e-substitution

Polish translation: wyparcie przez usługi elektroniczne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:e-substitution
Polish translation:wyparcie przez usługi elektroniczne
Entered by: hadraadae

13:37 Jul 7, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
/ EU report
English term or phrase: e-substitution
rozumiem o co chodzi, natomiast mi chodzi o jakies zgrabne ujecie tego po polsku...

Nevertheless, it appears that the threat of e-substitution is becoming more significant, and countering this threat increases the importance for postal operators of greater customer responsiveness and cost efficiency.

Raport dot wprowadzenia unijnej dyrektywy pocztowej.
GingerR
wyparcie
Explanation:
albo jeszcze "wyparcie przez usługi elektrniczne"
Selected response from:

hadraadae
Grading comment
dzieki, tego slowa mi brakowalo!
nie wykluczam tez mozliwosci skorzystania z drugiej (a wlasciwie pierwszej) podpowiedzi :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3usługi elektroniczne
Gregor
4wyparciehadraadae


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
usługi elektroniczne


Explanation:
zagrożenie ze strony usług elektronicznych...


    Reference: http://www.bankier.pl/centrum/produkty/fortis_konto/?me=4&co...
Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 347

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
1 min

agree  Andrzej Lejman
2 mins

agree  Pawel Czernecki
2 hrs

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyparcie


Explanation:
albo jeszcze "wyparcie przez usługi elektrniczne"

hadraadae
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 105
Grading comment
dzieki, tego slowa mi brakowalo!
nie wykluczam tez mozliwosci skorzystania z drugiej (a wlasciwie pierwszej) podpowiedzi :-)