KudoZ home » English to Polish » Other

sexual suecide

Polish translation: samodestrukcyjne zachowania seksualne


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sexual suecide
Polish translation:samodestrukcyjne zachowania seksualne
Entered by: Domka

12:49 Jul 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: sexual suecide
Sexual suicide, cannibalism and necrophilia are all involved in a macabre study that adds a new twist to the mating behaviour of spiders.
Domka
samodestrukcyjne zachowania seksualne
Explanation:
bo samobójstwo pająków brzmi dość psychedelicznie

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-09 15:52:44 (GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze tak dla porządku - *suicide*
Selected response from:

xxxOTMed
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +3samobójczy seksualizmsobaga
3 +1samobójstwo jako efekt aktu seksualnego
Andrzej Lejman
2 +1samodestrukcyjny seksualizmsobaga
1 +2samodestrukcyjne zachowania seksualnexxxOTMed
2smierc od nadmiaru seksuEnsor


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
samodestrukcyjne zachowania seksualne


Explanation:
bo samobójstwo pająków brzmi dość psychedelicznie

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-09 15:52:44 (GMT)
--------------------------------------------------

jeszcze tak dla porządku - *suicide*

xxxOTMed
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4564

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michał Szewczyk
1 hr

agree  WaldekP
10 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
samobójstwo jako efekt aktu seksualnego


Explanation:
kto wie?
;-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 8466

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka
1 hr

11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +3
samobójczy seksualizm


Explanation:
dość trafna interpretacja IMHO ;)

sobaga
Ireland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: owszem, a ja bym to nawet połączył: autodestrukcyjny seksualizm
2 mins
  -> trąci kanapą psychoanalityka ;) ale w sumie jeden pies, czy samo czy auto.. ;D

agree  Konrad Dylo
1 hr

agree  Michał Szewczyk
1 hr

19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
samodestrukcyjny seksualizm


Explanation:
propozycja Pana Andrzeja jest równie ciekawa jak nie ciekawsza ;)


    www.proz.com/?sp=h_a&id=475819 ;)
sobaga
Ireland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michał Szewczyk
1 hr

13 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
smierc od nadmiaru seksu


Explanation:
albo tez: z przeladowania / wyladowania seksualnego
zgadzam sie z Dr Palka, ze 'samobojstwo' wsrod pajakow brzmi bardzo dziwnie.

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056