KudoZ home » English to Polish » Other

department of agriculture and rural development

Polish translation: depaartament rolnictwa i rozwoju wsi


20:44 Nov 2, 2003
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: department of agriculture and rural development
jaki jest odpowiednik polski - a w tłumacz. chodzi mi o nazwa urzedowa/ oficjalna
magdat
Polish translation:depaartament rolnictwa i rozwoju wsi
Explanation:
znalażłam taką komisję

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2003-11-02 20:48:27 GMT)
--------------------------------------------------

jest ministerstwo, są komisje, to może też być departament
Selected response from:

lim0nka
United Kingdom
Grading comment
wybieram odpowiedz pierwsza, wszystkim za ozywiona dyskusje dziekuje, to jest tekst zdecydowanie tekst w kontekscie unijnym, w przypadku ministerstwo wydaje mi sie ze moze byłoby faktycznie ministry
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
bartek
4 +5depaartament rolnictwa i rozwoju wsi
lim0nka
4wydział d/s rolnictwa i rozwoju wsiMacieks
4Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Aye


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
depaartament rolnictwa i rozwoju wsi


Explanation:
znalażłam taką komisję

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2003-11-02 20:48:27 GMT)
--------------------------------------------------

jest ministerstwo, są komisje, to może też być departament


    Reference: http://www.sejm.gov.pl/komisje/www_rrw.htm
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581
Grading comment
wybieram odpowiedz pierwsza, wszystkim za ozywiona dyskusje dziekuje, to jest tekst zdecydowanie tekst w kontekscie unijnym, w przypadku ministerstwo wydaje mi sie ze moze byłoby faktycznie ministry

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner
1 min
  -> dzięki :) departament przez jedno A oczywiście

agree  jirian
33 mins
  -> dzięki, aczkolwiek ministerstwo też mogłoby być, zależy, co autor miał na myśli

agree  Dorota Cooper
1 hr
  -> dziękuję

agree  leff
2 hrs
  -> dzięki

agree  Elzbieta Pulawska: W kotekście UE - departament, ponieważ gdy chodzi o ministerstwo, to w aktach unijnych piszą wyraźnie ministry
9 hrs
  -> na razie jeszcze nie wiemy, co to za dokument

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi


Explanation:
lub Wydział

http://www.bip.um-zachodniopomorskie.pl/index.php?k=119

http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0208.htm

Aye
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi


Explanation:
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Celem Ministerstwa Rolnictwa
i Rozwoju Wsi oraz innych agend rządowych działających przy ...
www.signform.pl/browse.php?cat=194

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Bittner: dopiero jak dałam agree limOnce to wpadło mi do głowy, że tak przecież nazywane jest ministerstwo
7 mins
  -> Mam tylko nadzieję, że Magda "natrafiła" nma ministerstwo, a nie na jakąś cudaczną instytucję :-)

agree  Barbara Piela
28 mins

agree  Piotr Kurek
36 mins

agree  Hanna Stochnialek
1 hr

agree  leff: tyż
2 hrs

agree  Stefan Simko
10 hrs

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wydział d/s rolnictwa i rozwoju wsi


Explanation:
jeszcze jedna propozycja :)

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 277