KudoZ home » English to Polish » Other

Student Record Manager

Polish translation: ... do spraw studenckich


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Student Record Manager
Polish translation:... do spraw studenckich
Entered by: Hanna Stochnialek

09:36 Nov 13, 2003
English to Polish translations [PRO]
/ university
English term or phrase: Student Record Manager
Jaki jest poski odpowiednik tego stanowiska?
Dziekuje
Teresa Goscinska
... do spraw studenckich
Explanation:
zalezy od stopnia w organizacji - moze byc prorektor, prodziekan, zastepca dyrektora instytutu, ale zawsze ds. studenckich. To jest osoba, ktora zajmuje sie indeksami, rozpatruje wnioski o "drugie kierunki", zgadza sie (lub nie) na zaliczenie zajec z innych wydzialow etc.
Selected response from:

Hanna Stochnialek
Grading comment
dziekuje bardzo
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5... do spraw studenckichHanna Stochnialek
3kierownik działu toku studiów
maciejm


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
... do spraw studenckich


Explanation:
zalezy od stopnia w organizacji - moze byc prorektor, prodziekan, zastepca dyrektora instytutu, ale zawsze ds. studenckich. To jest osoba, ktora zajmuje sie indeksami, rozpatruje wnioski o "drugie kierunki", zgadza sie (lub nie) na zaliczenie zajec z innych wydzialow etc.

Hanna Stochnialek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 196
Grading comment
dziekuje bardzo

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kierownik działu toku studiów


Explanation:
Nie napisałaś czym się ten człowiek zajmuje, a ustalić tego nie zdołałem, ale jeżeli "record" oznacza sprawy administracyjne, teczki osobowe etc. to zajmuje się tym Dział Toku Studiów.
M

... Dział Toku Studiów - w zakresie rozliczania zajęć dydaktycznych oraz prowadzenia
dokumentacji doktorantów i załatwiania spraw pozostających w gestii ...

10. Sprawy administracyjno-organizacyjne studiów doktoranckich w UMCS załatwia:
1. Dział Toku Studiów, który: - prowadzi teczki osobowe doktorantów ...



    biotop.umcs.lublin.pl/~programy/stdr2zre.htm
    Reference: http://www.ekonomia.umcs.lublin.pl/regula.htm
maciejm
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3126