KudoZ home » English to Polish » Other

shelf-stacker

Polish translation: opisowo


17:32 Jan 17, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: shelf-stacker
zawód / fucha

Wiem, o co chodzi, ale jak to krótko nazwać?
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:opisowo
Explanation:
ujęłabym to opisowo.
oczywiście zależy od tego, czy dalej w tekście są jakieś odniesienia do tej umiejętności bohaterki.

"niezastąpiona w pracach wysokościowych"
"nikt tak jak ona nie ułoży towaru na najwyższej półce"
"żaden pawlacz nie ma przed nią tajemnic"

może niezbyt pełne polotu sa moje propozycje, ale poszłabym w tym kierunku.

good luck :o)
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
Dzięki. Tak też zrobiłam, bo ten 'układacz' mi jakoś nie leży...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3układacz
bartek
3opisowo
Agnieszka Hayward


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
układacz


Explanation:
półkownik, ale nie wyjdzie Ci

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
5 mins

agree  Andrzej Lejman: jakby to miało być ogłoszenie prasowe u nas, to bym proponował: shelf account manager/senior specialist ;-)
22 mins

agree  joannap
38 mins

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
opisowo


Explanation:
ujęłabym to opisowo.
oczywiście zależy od tego, czy dalej w tekście są jakieś odniesienia do tej umiejętności bohaterki.

"niezastąpiona w pracach wysokościowych"
"nikt tak jak ona nie ułoży towaru na najwyższej półce"
"żaden pawlacz nie ma przed nią tajemnic"

może niezbyt pełne polotu sa moje propozycje, ale poszłabym w tym kierunku.

good luck :o)

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680
Grading comment
Dzięki. Tak też zrobiłam, bo ten 'układacz' mi jakoś nie leży...