KudoZ home » English to Polish » Other

bachelor of arts vs. bachelor of science

Polish translation: stopień licencjata w dziedzinie nauk humanistycznych vs.


14:50 Jan 18, 2004
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: bachelor of arts vs. bachelor of science
jak to nazwac po polsku?
Rumpole
Polish translation:stopień licencjata w dziedzinie nauk humanistycznych vs.
Explanation:
stopień licencjata nauk ścisłych lub przyrodniczych
(person) licencjat nauk ścisłych lub przyrodniczych
Selected response from:

bartek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4stopień licencjata w dziedzinie nauk humanistycznych vs.
bartek
4licencjat vs. inżynier
Pawel Baka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
stopień licencjata w dziedzinie nauk humanistycznych vs.


Explanation:
stopień licencjata nauk ścisłych lub przyrodniczych
(person) licencjat nauk ścisłych lub przyrodniczych

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
5 mins

agree  joannap
44 mins

agree  hadraadae
1 hr

agree  Kasia Ziolek
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
licencjat vs. inżynier


Explanation:
BA = licencjat (nauki humanistyczne), BSc = inżynier

Pawel Baka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1758