KudoZ home » English to Polish » Other

drop-down boxes

Polish translation: listy rozwijane


14:52 Jan 20, 2004
English to Polish translations [PRO]
English term or phrase: drop-down boxes
Please remember that all columns of the template should be completed and the options provided by the drop-down boxes used where appropriate.
magdat
Polish translation:listy rozwijane
Explanation:
opcje wybierane są z list rozwijanych, takich jak ta przy odpowiadaniu na pytanie, z której wybiera się "confidence level"
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
dziekuje pieknie wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7listy rozwijane
Pawel Czernecki
5pola rozwijaneRadek Podolski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
listy rozwijane


Explanation:
opcje wybierane są z list rozwijanych, takich jak ta przy odpowiadaniu na pytanie, z której wybiera się "confidence level"

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
dziekuje pieknie wszystkim

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari
3 mins

agree  Andrzej Lejman: jawohl
4 mins

agree  bartek: menu opadające - też widzialam, ubawilam się setnie
18 mins

agree  Dorota Crates
21 mins

agree  leff
37 mins

agree  Piotr Bienkowski: również wg glosariuszy MS
5 hrs

agree  Aleksandra Brewer
7 hrs

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pola rozwijane


Explanation:
ja bym jednak "pole", nie "lista".. bo sa tez "drop-down lists", a co jak sie spotkaja w jednym zdaniu badz tabeli? box bedzie polem a list - listą.. no i tak to nazywa microsoft (NB niespojnie - sa tez wystapienia "rozwijalne"...

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1010

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Lejman: jakieś bliższe szczególy na temat różnic między polem a listą, oprócz nazwy?
7 mins